loading

Πολιτική Ποιότητας

Αποστολή σελίδας σε φίλο  

Η εταιρία εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας πιστοποιημένο από την DQS κατά DIN EN ISO 9001.

 DQS

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

 

Το «Αναπτυξιακό Κέντρο Ορεινού Μυοποτάμου – Μαλεβυζίου Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρία Ο.Τ.Α. (ΑΚΟΜΜ - ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α)», δραστηριοποιείται στον «Σχεδιασμό, παρακολούθηση, υλοποίηση και Διαχείριση Αναπτυξιακών Έργων και Προγραμμάτων & Εκπόνηση μελετών και παροχή υπηρεσιών υποστήριξης σε Ο.Τ.Α.».

            Πρωταρχικός στόχος της Εταιρείας είναι η δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών της (υπουργεία, οργανισμοί, επενδυτές) με την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Για την ικανοποίηση των στόχων της η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015

 

Συγκεκριμένα η Διοίκηση δεσμεύεται για να:

ü Παρέχει επιστημονική και τεχνική υποστήριξη στους Ο.Τ.Α. που συμμετέχουν σε αυτή και των ενώσεών τους, καθώς και της αποκεντρωμένης κεντρικής διοίκησης,

ü Προωθεί την επιχειρηματική, οικονομική και γενικότερα τη βιώσιμη ανάπτυξη των Δήμων που συμμετέχουν σε αυτήν,

ü Αναπτύσσει δραστηριότητες για την προστασία του περιβάλλοντος,

ü Συμμετέχει σε αντίστοιχα προγράμματα και να εφαρμόζει σχετικές πολιτικές σε διαδημοτικό ή σε ευρύτερο γεωγραφικό χώρο,

ü Τηρεί τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της προς όλες τις κατευθύνσεις (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, εργαζόμενοι),

ü Καταβάλει κάθε προσπάθεια για να βελτιώνει συνεχώς το επίπεδο των εργαζομένων και των υπηρεσιών της, ώστε να επιτυγχάνει μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. 

ü Τηρεί τη νομοθεσία που άπτεται των δραστηριοτήτων της,

ü Βελτιώνεται συνεχώς σε όλους τους τομείς της λειτουργίας της προς όφελος των «πελατών», των μετόχων της και γενικότερα της τοπικής κοινωνίας.

ü Διασφαλίζει την επικοινωνία ώστε να επιτυγχάνετε η ενημέρωση της Διαχειριστικής Αρχής και των κύριων ενδιαφερομένων για το έργο

ü Διασφαλίζει την επικοινωνία ώστε να επιτυγχάνετε η αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ των συντελεστών του έργου (δηλαδή την Ομάδα έργου, τις οργανωτικές μονάδες ή τα στελέχη και τη διοίκηση του οργανισμού).

ü Λαμβάνει καταγγελίες από τρίτους ή παράπονα που σχετίζονται με τον τρόπο διαχείρισης των έργων από χρήστες των έργων ή άλλα ενδιαφερόμενα μέρη,

ü Εξετάζει το βάσιμο ή μη των καταγγελιών και παραπόνων και όπου απαιτείται θα πρέπει να προβαίνει στις απαιτούμενες ενέργειες σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις ενημερώνοντας σχετικά τον ενδιαφερόμενο

ü Φροντίζει για την ενημέρωση των εργαζομένων της σχετικά με τις υποχρεώσεις που επιβάλλει η ισχύουσα νομοθεσία για προθεσμίες, παροχή στοιχείων, κ.λπ., καθώς και τις επιπτώσεις από τη μη τήρηση των υποχρεώσεων αυτών.

ü Τηρεί τα χρονοδιαγράμματα  έργων και υποχρεώσεων

ü Υλοποιεί ανασκοπήσεις του συστήματος με λήψη και υποστήριξη υλοποίησης αποφάσεων για ενέργειες βελτίωσης.

 

Τα ανώτερο επιτυγχάνονται μέσω:

*         Των καταρτισμένων εργαζομένων της Εταιρίας

*         Της προαγωγής της εφαρμογής της διεργασιακής προσέγγισης και της προσέγγισης διακινδύνευσης

*         Του καθορισμού στόχων και της στενής παρακολούθησης αυτών κατά την Ανασκόπηση από τη Διοίκηση

*         Της διάθεσης όλων των απαιτούμενων πόρων και μέσων

*         Της δημιουργίας ενός επαγγελματικά κατάλληλου περιβάλλοντος εργασίας

*         Της  γνωστοποιήσεις της πολιτικής ποιότητας στους εργαζομένους αλλά και στους συνεργάτες της Εταιρίας, ώστε αυτή να μπορεί να εφαρμόζεται ικανοποιητικά.

*         Της ενθάρρυνσης  των εργαζομένων αλλά και των εξωτερικών  συνεργατών, ώστε να συμμετέχουν ενεργά στην εφαρμογή του ΣΠ και να συμβάλουν στην αποτελεσματικότητά του

 

Οι κύριοι στόχοι είναι:

Ø  Η υγιής και ασφαλής λειτουργίας της Εταιρίας

Ø  Η διατήρηση της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών

Ø  Η εστίαση και ικανοποίηση των πελατών

Ø  Η υγιής διατήρηση και εξέλιξη της δραστηριότητας

Ø  Η πιστή τήρηση του γραπτού λόγου του Σ.Π.

 

            Η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση των παρεχόμενων διεργασιών και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας αποτελεί το κύριο μέλημα της Εταιρίας και κάθε εργαζομένου της.

 

 

Ο Πρόεδρος του ΔΣ

ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ

 

 

 

ΤΟΠΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CLLD - LEADER


Παγκόσμιο Γεωπάρκο Unesco Ψηλορείτη


GEO-IN


EMBLEMATIC


Δες ποιό πρόγραμμα υλοποιείται στον τόπο σου


Ψηφιακό αποθετήριο Γεωπάρκου Ψηλορείτη


ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ  Α.Ε  Ο.Τ.Α
Δραστηριότητες του Αναπτυξιακού φορέα της ευρύτερης περιοχής του Ορεινού Ογκου του Ψηλορείτη.
 Τηλέφωνο επικοινωνίας Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2834020306, 2834031606, 2834031793