Ενημερωθείτε για την πρόσκληση των μέτρων 123α και 112 του ΠΑΑ 2007-2013
Δημοσιεύτηκε την 17-02-2014
Προδημοσίευση Προγράμματος Νέα Καινοτομική Επιχειρηματικότητα
Προδημοσιεύθηκε το πρόγραμμα "Νέα Καινοτομική Επιχειρηματικότητα". Το πρόγραμμα ενδιαφέρει τόσο από υφιστάμενες όσο και υπό ίδρυση επιχειρήσεις......
Δημοσιεύτηκε την 28-03-2011
Η εταιρία εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας πιστοποιημένο από την DQS κατά DIN EN ISO 9001.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Το «Αναπτυξιακό Κέντρο Ορεινού Μυοποτάμου – Μαλεβυζίου Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρία Ο.Τ.Α. (ΑΚΟΜΜ - ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α)», δραστηριοποιείται στον «Σχεδιασμό, παρακολούθηση, υλοποίηση και Διαχείριση Αναπτυξιακών Έργων και Προγραμμάτων & Εκπόνηση μελετών και παροχή υπηρεσιών υποστήριξης σε Ο.Τ.Α.».
Πρωταρχικός στόχος της Εταιρείας είναι η δυνατότητα εξυπηρέτησης των πελατών της (υπουργεία, οργανισμοί, επενδυτές) με την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Για την ικανοποίηση των στόχων της η Διοίκηση της εταιρείας δεσμεύεται να υποστηρίξει την εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015
Συγκεκριμένα η Διοίκηση δεσμεύεται για να:
ü Παρέχει επιστημονική και τεχνική υποστήριξη στους Ο.Τ.Α. που συμμετέχουν σε αυτή και των ενώσεών τους, καθώς και της αποκεντρωμένης κεντρικής διοίκησης,
ü Προωθεί την επιχειρηματική, οικονομική και γενικότερα τη βιώσιμη ανάπτυξη των Δήμων που συμμετέχουν σε αυτήν,
ü Αναπτύσσει δραστηριότητες για την προστασία του περιβάλλοντος,
ü Συμμετέχει σε αντίστοιχα προγράμματα και να εφαρμόζει σχετικές πολιτικές σε διαδημοτικό ή σε ευρύτερο γεωγραφικό χώρο,
ü Τηρεί τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της προς όλες τις κατευθύνσεις (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, εργαζόμενοι),
ü Καταβάλει κάθε προσπάθεια για να βελτιώνει συνεχώς το επίπεδο των εργαζομένων και των υπηρεσιών της, ώστε να επιτυγχάνει μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
ü Τηρεί τη νομοθεσία που άπτεται των δραστηριοτήτων της,
ü Βελτιώνεται συνεχώς σε όλους τους τομείς της λειτουργίας της προς όφελος των «πελατών», των μετόχων της και γενικότερα της τοπικής κοινωνίας.
ü Διασφαλίζει την επικοινωνία ώστε να επιτυγχάνετε η ενημέρωση της Διαχειριστικής Αρχής και των κύριων ενδιαφερομένων για το έργο
ü Διασφαλίζει την επικοινωνία ώστε να επιτυγχάνετε η αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ των συντελεστών του έργου (δηλαδή την Ομάδα έργου, τις οργανωτικές μονάδες ή τα στελέχη και τη διοίκηση του οργανισμού).
ü Λαμβάνει καταγγελίες από τρίτους ή παράπονα που σχετίζονται με τον τρόπο διαχείρισης των έργων από χρήστες των έργων ή άλλα ενδιαφερόμενα μέρη,
ü Εξετάζει το βάσιμο ή μη των καταγγελιών και παραπόνων και όπου απαιτείται θα πρέπει να προβαίνει στις απαιτούμενες ενέργειες σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις ενημερώνοντας σχετικά τον ενδιαφερόμενο
ü Φροντίζει για την ενημέρωση των εργαζομένων της σχετικά με τις υποχρεώσεις που επιβάλλει η ισχύουσα νομοθεσία για προθεσμίες, παροχή στοιχείων, κ.λπ., καθώς και τις επιπτώσεις από τη μη τήρηση των υποχρεώσεων αυτών.
ü Τηρεί τα χρονοδιαγράμματα έργων και υποχρεώσεων
ü Υλοποιεί ανασκοπήσεις του συστήματος με λήψη και υποστήριξη υλοποίησης αποφάσεων για ενέργειες βελτίωσης.
Τα ανώτερο επιτυγχάνονται μέσω:
Των καταρτισμένων εργαζομένων της Εταιρίας
Της προαγωγής της εφαρμογής της διεργασιακής προσέγγισης και της προσέγγισης διακινδύνευσης
Του καθορισμού στόχων και της στενής παρακολούθησης αυτών κατά την Ανασκόπηση από τη Διοίκηση
Της διάθεσης όλων των απαιτούμενων πόρων και μέσων
Της δημιουργίας ενός επαγγελματικά κατάλληλου περιβάλλοντος εργασίας
Της γνωστοποιήσεις της πολιτικής ποιότητας στους εργαζομένους αλλά και στους συνεργάτες της Εταιρίας, ώστε αυτή να μπορεί να εφαρμόζεται ικανοποιητικά.
Της ενθάρρυνσης των εργαζομένων αλλά και των εξωτερικών συνεργατών, ώστε να συμμετέχουν ενεργά στην εφαρμογή του ΣΠ και να συμβάλουν στην αποτελεσματικότητά του
Οι κύριοι στόχοι είναι:
Ø Η υγιής και ασφαλής λειτουργίας της Εταιρίας
Ø Η διατήρηση της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
Ø Η εστίαση και ικανοποίηση των πελατών
Ø Η υγιής διατήρηση και εξέλιξη της δραστηριότητας
Ø Η πιστή τήρηση του γραπτού λόγου του Σ.Π.
Η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση των παρεχόμενων διεργασιών και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας αποτελεί το κύριο μέλημα της Εταιρίας και κάθε εργαζομένου της.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ
ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ